Używamy plików cookies

Poprzez kliknięcie na „Akceptacja wszystkich plików cookie” jest wyrażona zgoda na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia korzystania z nawigacji strony, analizowania wykorzystania strony i wsparcia naszych działań marketingowych. Polityka Prywatności >

Ustawienia plików cookie

Centrum preferencji prywatności

Podczas odwiedzania jakiejkolwiek strony internetowej, może ona przechowywać lub pobierać informacje z przeglądarki, głównie w formie plików cookie. Informacje te mogą dotyczyć użytkownika, jego preferencji lub urządzenia i są najczęściej wykorzystywane w celu zapewnienia, że witryna będzie działać tak, jak tego oczekują użytkownicy. Informacje zazwyczaj nie identyfikują bezpośrednio użytkownika, ale mogą zapewnić mu bardziej spersonalizowane doświadczenie w sieci. Ponieważ szanujemy prawo użytkownika do prywatności, użytkownik może zrezygnować z akceptowania niektórych rodzajów plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej i zmienić nasze ustawienia domyślne, należy kliknąć na poszczególne nagłówki kategorii. Jednakże blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na doświadczenia użytkownika związane z witryną i usługami, które możemy zaoferować.
Więcej informacji

Zarządzaj preferencjami zgody

+ - Ściśle niezbędne pliki cookie
Zawsze aktywne
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które sprowadzają się do zapytania o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Można ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działały. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
+ - Pliki cookie wydajności
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i źródeł ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają one ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie. Wszystkie informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane i tym samym anonimowe. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą stronę internetową.
Strefa konkursowa dla mechaników i sprzedawców

Najnowsze zgłoszenia "Dobre rady zawsze w cenie!"

Nic nas nie cieszy tak, jak Wasze zgłoszenia i dobry humor waszych klientów. Dołączysz do tej listy?

Można by napisać dekalog o zasadach dobrej pracy mechanika i sprzedawcy ale trzy podstawowe to: 1. Cierpliwość do ludzi - klient przychodzi do nas z problemem a nie z informacją co się stało 2. Wiedza - aby rozwiązać problem w sposób rzetelny i zgodny ze sztuką mechaniki 3. Uczciwość w stosunku do klienta i nie naciąganie go na niepotrzebne wydatki.

JAROSŁAW / Ostrów Wielkopolski
Diagnozowanie usterek - Mechanik musi zrozumieć, dlaczego samochód "mówi" więcej niż właściciel na rodzinnym obiedzie. Naprawa i konserwacja - Usuwanie problemów, od stukających silników po niekończące się "pip, pip" czujników. Obsługa klienta - Tłumaczenie, że "ten dźwięk to nie nic poważnego" i podtrzymywanie uśmiechu, nawet gdy klient opowiada, jak "ciocia Zosia miała kiedyś podobny problem.

Krzysztof / Chorzów
1. Odpowiednia diagnoza. Wykrywanie usterek w pojazdach, co wymaga wiedzy technicznej i doświadczenia. 2. Umiejętna naprawa. Prawidłowa naprawa lub wymiana części na zamiennikach wysokiej jakości. 3. Komunikacja z klientem. Klient musi być informowany o diagnozie, kosztach i czasie naprawy

Krzysztof / Chorzów
1. Jak zadbasz o filtry to i silnik ma lżej i kierowca. 2 .Mała inwestycja w filtry stosunku do konsekwencji się opłaca. 3. Załóż dobre filtry marki FILTRON- wspieraj rodzimą firmę

Wacław / Stawiszyn
1. Wiedza. Sprzedawca i mechanik musi mieć wiedzę na temat części -to jego super moce. 2. Cierpliwość. Klienci często mylą świece zapłonowe z felgami. 3. Poważne podejście do sprawy nawet gdy klient mówi, że "samochód robi brum-brum i coś strzela".

Krzysztof / Chorzów
Filtrowanie to zadanie ,ważne w życiu niesłychanie. Filtry FILTRON ułatwiają to zadanie. Filtron jest najlepszy w każdej kategorii, nie potrzebne polecanie. 🙂

PAULINA / Wysoka Strzyżowska
Filtron to jest nowe życie, bo pasuje i filtruje znakomicie. Filtron to najlepsza droga, żeby podróż była dobra. Auto oddycha i Ty oddychasz co Ci polecę jeśli zapytasz - już wiecie to ważna sprawa, jak założycie Filtron- podróż to będzie dobra zabawa.

PAULINA / Wysoka Strzyżowska
1. Wymieniając filtry w swoim aucie wybieraj sprawdzonych producentów. Taniej nie zawsze znaczy lepiej. 2. Pamiętaj o terminowej wymianie filtrów w swoim aucie. Nawet najlepszy filtr po kilkukrotnym przekroczeniu interwałów wymiany straci swoje właściwości. 3. Kiedy już masz zaplanowaną wymianę filtra oleju pomyśl także o wymianie innych filtrów. Oszczędzisz dzięki temu swój czas.

Justyna / Strzelno
Szanowny kliencie... 1. Olej, filtr oleju i powietrza zastąp nowym, aby żywotność silnika w Twoim aucie była lepsza. 2. Nie zapomnij o wymianie kabinowego filtra powietrza dla komfortu i czystości wnętrza. 3. Wymień również filtr paliwa, niech silnika nie dopadnie awaria straszliwa.

Justyna / Strzelno
Pierwsze primo traktuj klienta jakbyś sam chciałbyś być traktowany. Drugie primo proponuj różne opcje części ( ale zawsze Filtrona :) ) Trzecie primo zadowolony klient to najlepszy klient.

Robert / Poznań
Po pierwsze filtr kabiny w samochodzie jest ważny i potrzebny tak jak pozostałe. Po drugie filtr paliwa zmieniamy przynajmniej raz w roku najlepiej przed zimą w przypadku diesla. Po trzecie najtańsze filtry to nie synonim jakości i precyzji tylko taniości i januszowania - nie są warte zachodu a różnice w cenie nie są tak kosmiczne aby ryzykować awarią.

Bogusław / Sokółka
1- primo -podejście do klienta,uprzejmość fachowość. 2- primo -czy wymieniamy filtr powietrza oddech dla samochodu,kabinowy świeże powietrze w kabinie dla kierowcy i pasażerów,filtr oleju to oczywiste ,przy wymianie oleju.Uprzejmie bez narzucania się to naprawdę działa.3 -primo uczciwość i wysłuchanie klienta bez nachalności

ANNA / Golub-Dobrzyń
1. Spokój i bezstresowe oraz indywidualne podejście do każdego mechanicznego pacjenta 2. Duża wyrozumiałość do wszystkich klientów i natłoku telefonów 3. Satysfakcja i relax przy pięknym brzmieniu wskrzeszonego pacjenta

Marcin / Bolewice
My zawsze naprawiamy tak jak sobie, albo nawet lepiej i szybciej niż sobie, bo na swoje auta nigdy nie ma czasu:)

Łukasz / Biestrzyków Wielki
Pierwsze primo: zadowolenie klienta, Drugie primo: wysoka jakość, Trzecie primo: atrakcyjna cena, Czwarte primo: FILTRON ;)

Łukasz
Moje trzy zasady: Po pierwsze: Znajomość produktów marki FILTRON. To ja jako sprzedawca muszę być pewien co sprzedaję. Po drugie: Doskonała obsługa klienta. To ja jako sprzedawca jestem ekspertem i dzielę się wiedzą dotyczącą produktów marki FILTRON. Po trzecie: Pokierowanie wyborem klienta. To ode mnie zależy z jakim filtrem klient opuści sklep.

Sławomir / Ostrów Wielkopolski
Gdyby nie FILTRON, silnik zatarł by się szybko. Filtr oleju, powietrza, paliwa – każdy jest ważny, Dzięki FILTRONIE auto jeździ długo i stabilnie. Bez marki FILTRON motoryzacja była by inna, smutniejsza, silnik zapłakałby dymem i się zatarł, a kierowca nerwowo przeklnął pod nosem. Nie zapominaj więc o ich wymianie, wybieraj mądrze - FILTRON NUMER 1!

Sebastian / Chorzów
Nie dmuchamy filtra powietrza tylko zmieniamy na nowego Filtrona, Nie oszczędzamy na tanich zamiennikach filtrów tylko zakładamy Filtrona, Filtr kabiny zakładamy nowy węglowy Filtrona.

Rafał / Zduńska Wola
1. NIE OSZCZĘDZAJ na filtrach - jakościowe filtry są kilka lub kilkanaście złotych droższe od wyrobów filtropodobnych. 2. Przynajmniej raz na rok zmień KAŻDY filtr. Przynajmniej! Kieruj się też zaleceniami producenta i interwałami. 3. Filtr kabinowy - tylko węglowy.

Paweł / Myszyniec Stary
PIERWSZE PRIMO - komunikacja, przejrzystość informacyjna - miedzy klientem - obsługa serwisu , obsługa serwisu - mechanikiem. DRUGIE PRIMO - rzetelność i profesjonalizm w każdym aspekcie począwszy od dobrej przeszkolonej obsługi po wykwalikowanych mechaników kończąc na porządku i prezencji samego serwisu(ubiór obsługi i mechanika,czystość serwis) TRZECIE PRIMO - satysfakcja z wykonanej pracy.

Tomasz / Bydgoszcz
1. Pracuję dla Ciebie drogi kliencie, aby pomóc rozwiązać Twój problem. 2. Części do Twojego samochodu dobiorę najwyższej jakości. 3. Abyś mógł jechać bezpiecznie.

Paweł / Bydgoszcz
Czystość, dokładność, przekonanie klienta.

Łukasz / Łabunie
zgłaszam siebie jako sprzedawcę i właściciela sklepu który zawsze primo poleca filtry FILTRON

JOLANTA / Stargard
No to pierwsze Primo: zakładaj zawsze sprawdzone i markowe części, oczywiście zaliczając do nich Filtron-a. Bo po co tracić czas na rozpatrywanie niepotrzebnych reklamacji. Drugie przykazanie: Dbać o dobre relacje z klientami, dobrze wytłumaczyć usterkę , zrobić kosztorys, w skrócie poświęcić mu odrobinę więcej czasu :) Trzecie primo: Dobra atmosfera w pracy :) Uśmiech i uprzejmość.

Karol / Bydgoszcz
1. Nie dobieraj filtrów oleju czy paliwa tylko po jego wymiarach - liczy się również wnętrze, a tam są różnice 2. Przedmuchiwanie filtra powietrza czy kabiny - ABSOLUTNIE NIE - przeczyścić to możesz komin, a przedmuchać....? 3. Informuj klienta o konieczności regularnej wymiany wszystkich filtrów, która zapewni mu utrzymanie pojazdu w dobrym stanie oraz bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów

Agata / Truskolasy
Gdy moc katalogów obciąża mi dłonie, Niejasność doboru jest na każdej stronie, Gdy problem jakości śle pot na me skronie, To kwestię filtrów, zawierzam w FILTRONie. Wówczas serwis filtrów, to przyjamna praca, Koszty są niewielkie, a to się opłaca. Jest techniczne Wsparcie, instrukcje dostępne. FILTRON jest kompletny z Nim życie jest piękne !!!

Marcin / Kielce
KUPUJAC FILTRY Z FILTRONA MASZ PEWNOSC, ŻE JEST ON NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI... 1. FILTRON 2. FILTRON 3. TYLKO I WYŁĄCZNIE FILTRON

ARTUR / Zabrze
Napraw to tak, jakby to był samochód Twojego dziecka.

Ryszard / Januszkowice
Pierwsze primo " gwarancja do bramy i się nie znamy" . Drugie primo " jeździć i obserwować" Trzecie primo "uuu Panie ale Pana u konkurencji naciągnęli"

Aleksandra / Kraśnica-Kolonia
1. Jak nie wymienisz filtra oleju to tak jakbyś ubrał na umyty tyłek brudne gacie . Nadal śmierdzi. ( To tekst dla bardzo opornych klientów-zawsze się sprawdza ,od razu wymieniają. 2.Jeśli klient upiera się ,że nie trzeba zmienić filtra powietrza -" włóż tampony w nos i zacznij biegać "-też działa. 3.Mamy na warsztacie zestaw przeciętnych filtrów, jak klient zobaczy to zawsze chce nowy.

KRZYSZTOF / Kruszwica
Pierwsze primo sklep spokojnie otwieramy, kawkę sobie rozlewamy Drugie primo komputery włączamy, szukać części zaczynamy Trzecie primo części dobrze dobieramy i Filtrona wspieramy :)

Aneta / Łapanów
3 najważniejsze rzeczy w mojej pracy? Po pierwsze- skupienie, po drugie determinacja, po trzecie regeneracja.

PIOTR / Kadzidło
Po pierwsze primo ... JAKOŚĆ WYKONYWANYCH USŁUG - ZADOWOLENIE KLIENTA ! Po drugie primo ... ROZWÓJ OSOBISTY Po trzecie primo... GODNE WARUNKI PRACY PRACOWNIKÓW

Antoni / Wasilków
Primo Primo: Czystość to Podstawa - Utrzymuj narzędzia i obszar pracy w czystości. Nawet najmniejszy pyłek może wpłynąć na efektywność filtracji. Primo Secundo: Właściwa AplikacjaDopasuj filtr do zadania. Sprawdź specyfikacje, aby uniknąć awarii systemu. Primo Terzo: Regularna Wymiana Wymieniaj filtry zgodnie z harmonogramem, by utrzymać wydajność i uniknąć kosztownych napraw.

Marek / Kalisz
Najważniejsze w mojej pracy mechanika to: 1) precyzyjna i holistyczna diagnoza usterki 2) fachowa naprawa i kompleksowe rozwiązanie problemu klienta 3) usatysfakcjonowany klient

Ewelina / Wrocław
Pierwsze primo: czyste opakowanie! Drugie primo: dobra jakość - polecam FILTRON! Trzecie primo: nigdy nie zawodzi - zdecydowanie FILTRON! Każdy klient zawsze jest zadowolony z takiej obsługi!!

Michał / Rumia
Pierwsze primo wymieniamy wszystkie filtry Drugie primo filtr jest przyjacielem człowieka i dba o państwa zdrowie Trzecie primo jak każdy i człowiek tak i samochód musi mieć czyste filtry żeby nam posłuzył .

Magdalena / Rzeszów
Mechanik jak lekarz, dobry wywiad to podstawa. W trakcie naprawy uczciwym bądź, wymieniaj to co potrzeba. Na koniec uśmiechnij się, klient na pewno wróci.

Tomasz / Łódź
Po pierwsze primo, nie opowiadaj klientom bajek, kłamstwo ma krótkie koła. Po drugi primo, nie wymieniaj części bez kontaktu z klientem. Po trzecie primo, życzliwość i uśmiech, niech klient chce wrócić.

Tomasz / Łódź
Regularnie zmieniaj filtry, to podstawa. Szanuj klientów, to kolejna sprawa. Na koniec, uczciwa niech będzie naprawa. Wtedy każdy dzień szczęściem napawa.

Tomasz / Łódź
Uno to uśmiech Due to rzetelność Tre to dokładność

Tomasz / Libiąż
1.Bądź szczery jak złoto Zawsze mów klientom prawdę o ich aucie i kosztach naprawy. Zero ściemy – to buduje zaufanie 2.Bądź na bieżąco Nie przestawaj się uczyć i śledź nowinki techniczne. Dzięki temu będziesz najlepszy w tym, co robisz i zaskoczysz klientów swoją wiedzą. 3. Ludzkie podejście Szanuj każdego klienta i słuchaj, co mają do powiedzenia. Dobra komunikac

Radosław / Pruszcz Gdański
Po pierwsze-uśmiechaj się, klienci nie znoszą naburmuszonych sprzedawców po drugie-klient ma zawsze rację, a ty dzięki doświadczeniu i wiedzy przekierujesz Go na swoje-lepsze dla Jego auta racje po trzecie- każdego traktuj indywidualnie, klient musi czuć się ważnym a nie intruzem

Mirosława / Wągrowiec
Nie dmuchaj. Nie przelej. Nie pękaj.

Paweł / Siemianowice Śląskie
Kodeks mechanika i sprzedawcy: Po pierwsze: WIEDZA I SZKOLENIA Po drugie: STOSUJ FILTRY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI takie jak FILTRON Po trzecie: BĄDŹ PROFESJONALNY W TYM CO ROBISZ

Janusz / Dębica
Pierwsze primo - Zysk Drugie primo - Dobry produkt Trzecie primo - Dobrze obsłużony klient ~ bo najlepszy jest ten klient który wraca ...

Paweł / Przemyśl
Praca mechanika wymaga rzetelnego wykonywania pracy. Prawidłowe materiały tak jak filtron to podstawa dobrze i trwale wykonanej naprawy, serwisu. Filtron to sprawdzona marka której używam od lat bez zastrzeżeń.

Grzegorz / Breń
1. Filtracja to fundament: Wybieraj i instaluj filtry zgodnie ze specyfikacjami. Regularnie je kontroluj i wymieniaj. 2. Dbaj o czystość: Czyste filtry to zdrowe środowisko i lepsza jakość. Przestrzegaj zaleceń producenta co do wymiany. 3. Wiedza to potęga: Szkol się, śledź nowinki, dziel się doświadczeniem. Twoja wiedza poprawia jakość pracy całej branży. oraz duma z pracy, którą wykonujesz!

KONRAD / Rychnowy
1. Polecam tylko to co sama stosuję. Od lat tylko nasz polski Filtron 2. Na półce mamy ich całe multum, dzięki temu klient dostaje filtry"od ręki" 3. Ostatnio obsługiwałam Pana, który twierdził, że filtr oleju z Filtrona nie pasuje bo jest źle wykonany. Był oburzony i chciał go oddać. Nie ma to jak zamontować na oczach klienta i zobaczyć mega zdziwienie, że pasuje. Klient nic nie odpowiedzial

Marzena / Bytom
Po pierwsze szybko, dokładnie i czysto Po drugie słuchaj uważnie i proponuje mądrze Po trzecie rzeczy nie możliwe i nie do zrobienia robisz szybko i sprawnie tak aby klient był zadowolony i wrócił na kolejny przegląd FILTRONOWY

Grzegorz / Myjomice
Pierwsze primo dobrze, drugie primo lepiej, trzecie primo Filtron, a może coś jeszcze "wężykiem"?

Wioleta / Miastko
1 Polecaj sprawdzone , wysokiej jakości produkty najlepiej rodzimych producentów takich jak Filtron (żyjemy w Polsce wspierajmy naszych) 2 Pewność siebie i swojej wiedzy to wzbudza zaufanie (nie mylić z zarozumiałością przynosi odwrotny efekt) 3 Klient to nie wróg . Bywa ciężko mamy lepsze i gorsze dni . Pamiętaj i Ty jesteś klientem więc traktuj tak ludzi jak byś chciał być sam traktowany.

Anna / Inowrocław
Pamiętaj mechaniku młody z braku filtracji zaczynają się przygody.

Błażej / Poznań
Dobry sprzedawca zareklamuje wszystko : 1: najlepszy filtr - FILTRON, 2-średni filtr - FILTRON, 3- tani filtr - FILTRON. 3x FILTRON ;)

Arkadiusz / Konin
Pierwsze primo rzetelność i skuteczność w zamawianiu części Drugie primo cena która ma być dobra mimo tego że tanio to już było Trzecie primo miłe i profesjonalne podejście do klienta który po wizycie u nas musi wyjść z uśmiechem i bez dziury budżetowej

Kacper / Gniezno
Pierwsze primo właściwa jakość usługi serwisu, Drugie primo 100% gwarancji wykonanej usługi, Trzecie primo dobrej jakości części, terminowe przyjęcie i oddanie pojazdu po naprawawie.

Krzysztof / Grabówka
W kwestii doboru jakości części do naprawy mogę się podzielić mądrością: "Tanio robisz - dwa razy robisz"

Michał / Wólka Radzymińska
Pierwsze primo nie mówisz jak mam robić. Drugie primo nie pomagasz .Trzecie primo nie znasz się to się nie wypowiadasz.

Hubert / Międzyrzec Podlaski
Dlaczego Filtron, bo z Filtronem nie ma problemów! Jakość produktów i wykonanie na poziomie oryginałów. Dostępność? A jakże - zawsze czekają na mnie na półce w większości hurtowni. Reklamacje klientów na produkty Filtrona? Nigdy ich nie było.

Marcin / Elbląg
Zasady mechanika to czystość w miejscu pracy.Mechanika jest zawodem gdzie zawsze ma się brudne ręce trzeba dbać o to aby nie niszczyć aut klientów.Drugim aspektem jest rzetelność trzeba zrobić dobrze i zawsze brać produkty Filtron bo jest doskonały ! Kolejnym aspektem jest prawdomówność nie można naciągać klientów Tylko trzeba mówić szczerze co i jak zrobić!Co trzeba zrobić a nie co można !!!

PAWEŁ / Stęszew
1. DABRA CENA -FILTRON 2.DOBRA JAKOŚĆ -FILTRON 3.DOBRY ZAROBEK -FILTRON

Zbigniew / Harbutowice
1. Nie kłam. 2. Nie krytykuj konkurencji. 3. Nie przyjmuj samochodu na warsztat jak masz pełen plac.

Agnieszka / Wolsztyn
Od wielu lat mój warsztat z pełną starannością próbuje dorównać trendu naprawy pojazdów tych starszych jak i nowoczesnych doskonaląc swoje umiejętności na licznych szkoleniach u partnerów biznesowych. Każdy klient obsługiwany jest indywidualnie. Po pierwsze primo frontem do klienta, drugie ultimo jakość świadczonych usług i po trzecie uśmiech i zadowolenie klienta po właściwie wykonanej naprawie.

Łukasz / Lechanice
1. Dokładne wysłuchanie się w problem klienta i postawienie się w jego sytuacji (często nie jest to łatwe i przyjemne). 2. Zapewnienie mobilności klientowi - liczy się jego i mój czas czyli szybka i fachowa naprawa 3. Utrzymanie relacji z klientem ( nie koleżeńskich ale partnerskich )

KONRAD / Rychnowy
1.Klient ma zawsze rację. 2. Jeśli klient nie ma racji- patrz punkt 1.

Wojciech / Gostyń
Po pierwsze odpowiedni i poprawny montaż filtra po drugie filtry tylko najwyższej jakości po 3 wymiana bez przeciągania interwału

Tomasz / Sieniawa
Od 9 lat na co dzień robimy dla klientów rzeczy zwykłe, czasem niemożliwe a są i tacy, którzy rozpatrują naszą pracę w kategorii cudu , kiedy udaje się coś co nie miało szans na powodzenie. 1.Zawsze słuchaj klienta.2 Proponuj tylko dobre rozwiązania. 3 Zawsze udzielaj prawdziwych informacji. To przepis na sukces. Powodzenia 🙂

PAULINA / Wysoka Strzyżowska
VIDEO
+